CHCĘ DOŁĄCZYĆ >

ZAPISY KOŃCZĄ SIĘ JUŻ ZA

► Wystarczy, że sprzedasz 5 tshirtów po 190zł

► Lub 3 spódnice za 320zł

► Lub 2 sukienki po 480zł

 

Jeśli weźmiesz natomiast 10 rat 0%, to każdego miesiąca potrzebujesz sprzedać dosłownie 1 produkt wart 96zł.

 

To już nie tak dużo, prawda?

 

A przecież ten kurs ma Ci pomóc zwiększyć sprzedaż. On ma na siebie zarobić i zwrócić się kilkukrotnie!

Policzmy, ile produktów musisz sprzedać, aby zwróciła Ci się inwestycja z kursu?

DOŁĄCZAM DO KURSU!

959zł brutto*

* 10 rat 0% x 95,90zł brutto

Wszystko to otrzymasz za:

DOŁĄCZAM W NAJNIŻSZEJ CENIE!

CHCĘ DOŁĄCZYĆ >

► Wystarczy, że sprzedasz 5 tshirtów po 190zł

► Lub 3 spódnice za 320zł

► Lub 2 sukienki po 480zł

 

Jeśli weźmiesz natomiast 10 rat 0%, to każdego miesiąca potrzebujesz sprzedać dosłownie 1 produkt wart 96zł.

 

To już nie tak dużo, prawda?

 

A przecież ten kurs ma Ci pomóc zwiększyć sprzedaż. On ma na siebie zarobić i zwrócić się kilkukrotnie!

Policzmy, ile produktów musisz sprzedać, aby zwróciła Ci się inwestycja z kursu?

DOŁĄCZAM DO KURSU!

959zł brutto*

* 10 rat 0% x 95,90zł brutto

Wszystko to otrzymasz za:

Karolina Piątkowska

@_carolinebrand_

"Serdecznie polecam, jeśli chcecie rozpracować ten problem tak naprawdę dogłębnie, tak od początku do końca, przeanalizować go z Olą, przegadać z innymi dziewczynami, które biorą udział w tym kursie, to nie zastanawiajcie się.

 

Otrzymacie tam naprawdę duże wsparcie, zarówno od dziewczyn, które biorą w nim udział, jak i od Oli. A Ola jest dziewczyną, która ma naprawdę dużo pojęcia o tym, co mówi i ma duże doświadczenie
w branży modowej.

 

Ja dzięki Oli uświadomiłam sobie, jak ważne jest to, aby znaleźć swojego klienta, naprawdę określić tą swoją grupę docelową i do niej przemawiać i dla niej tworzyć swoje rzeczy, żeby skonkretyzować swoje działania."

Zobacz, co o kursie mówi Karolina Piątkowska

Zobacz, co o kursie mówi Malwina Dobkowska

"Cześć, jestem Julia, prowadzę markę Florentia i brałam udział w kursie Oli. Najbardziej przydatna była dla mnie lekcja o grupie docelowej, dzięki której lepiej ją poznałam i dziś już wiem jak dotrzeć do swoich klientów i lepiej się z nimi komunikować.

 

Po wprowadzeniu wskazówek z kursu moja sprzedaż się zwiększyła, przez co bardzo chętnie do dzisiaj wracam do wszystkich lekcji, żeby jeszcze bardziej pogłębiać swoją wiedzę.

 

Polecam ten kurs wszystkim osobom, które nie usystematyzowały jeszcze swoich działań marketingowych a są otwarte na nową wiedzę i wprowadzenie zmian w swoim biznesie."

"To kurs o tym konkretnie, jak masz sprzedawać swoje produkty, jak układać strategie, jak planować budżety. Po prostu czysto techniczne sprawy dotyczące Twojej marki odzieżowej. Dzięki kursowi zdałam sobie sprawę z wielu tak oczywistych działań. Których oczywiście sama nie robiłam. Czyli konkretna wiedza i dodatkowo spokój dziewczyn. Który ja wprowadziłam do swojego biznesu i do swojego życia.

 

Kurs jest dosłownie myślę dla każdego, kto prowadzi swoją markę odzieżową. Czy ją zaczynasz, czy już jesteś na rynku. Ja już jestem na rynku około 7 lat. I naprawdę aż mi wstyd się przyznać, ale wielu rzeczy niestety nadal nie robiłam. Chociaż wydawało mi się, że jest wszystko OK. Tak że czy zaczynasz? Czy już jesteś na rynku? Klikaj czym prędzej Kup Teraz i nawet się nie zastanawiaj. Pozdrowienia dla Was wszystkich i do zobaczenia w następnych edycjach!"

Julia Rzeszutek

@florentia_pl

Malwina Dobkowska

@nunubrand_pl

Kim jestem i dlaczego warto się ode mnie uczyć?

✳ Przez 5 lat prowadziłam markę odzieżową Nalu Bodywear. Zaczynałam mając w kieszeni tysiąc złotych i samodzielnie szyjąc własne projekty z tkanin z recyklingu.

 

✳ W niecałe 4 lata rozwinęłam biznes do milionowego przychodu rocznie. Moja marka stała się rozpoznawalna (publikacje w Vogue, Elle i Glamour), a także ceniona wśród klientek oraz influencerek.

 

✳ Z wykształcenia jestem psycholożką i dyplomowana coachką.

 

✳ W 2022 sprzedałam swoją markę modową, aby w pełni zająć się psychologią.

 

✳ Na co dzień pracuję z właścicielkami marek modowych nad rozwojem ich biznesów oraz maksymalnym wykorzystaniem potencjału sprzedażowego ich marek.

Ola Hanuszewicz

Natalia i Victoria Gogolinski

@ramsayandco

"Dotarłyśmy do momentu, w którym brakowało nam pomysłów na kreatywne rozwijanie marki. Szukałyśmy świeżych inspiracji, motywacji oraz profesjonalnego spojrzenia na prowadzenie luksusowego brandu.

 

Naszym głównym problemem była komunikacja – początkowo uważałyśmy, że nie powinnyśmy pokazywać siebie. Kurs pomógł nam przełamać tę barierę. Kurs pomógł nam zmienić strategię komunikacji, co przełożyło się na wzrost sprzedaży oraz większe zaangażowanie na Instagramie. 

 

Teraz regularnie tworzymy stories i rolki, opowiadając o marce osobiście. Największym zaskoczeniem była otwartość innych uczestniczek – fantastyczne było dzielenie się doświadczeniami i wzajemne wspieranie
w rozwoju naszych marek."

1. Czy mogę opłacić kurs w ratach albo płatnościach odroczonych?

 

Tak, możesz skorzystać z darmowych 5 i 10 rat 0%, a także płatności odroczonej PayPo. Jak to zrobić? Po przejściu na bramkę płatnościową PayU na dole będziesz miała dwie opcje do opłacenia 'Zapłać później' i 'Raty'. Tam będziesz mogła wybrać dogodną dla Ciebie formę płatności. Uprzedzam, decyzję o udzieleniu rat podejmuje serwis, nie ja :) Poniżej printscreen okien do przejścia.

 

 

2. W jakiej formie jest kurs?

 

Kurs jest na platformie w formie lekcji wideo do samodzielnego przerobienia, do których znajdziesz dołączone ćwiczenia łatwe do wdrożenia w Twój biznes.  Dostęp do platformy masz na rok, a lekcje możesz przerobić o każdej porze dnia i nocy :)

 

3. Czy kurs sprawdzi się dla mnie, jeśli dopiero myślę o założeniu marki modowej?

 

Jak najbardziej, ponieważ cała ta wiedza pomoże Ci przygotować lepszy start dla Twojej marki. Będziesz mieć już narzędzia i przerobione ćwiczenia, które sprawią, że nie będziesz popełniać podstawowych błędów na początku swojej firmy i dasz swojej marce szansę na szybszy rozwój. Zdecydowanie polecam ten kurs w takiej sytuacji :)

obawami, że kolekcja nie zarobi na siebie

satysfakcją z prowadzenia biznesu, bo Twój wysiłek będzie miał odzwierciedlenie w sprzedaży

z większymi możliwościami produkcyjnymi, bo będziesz miała na to więcej pieniądzy

spokojem i osadzeniem, bo masz już plan i wiesz, co robić

szybszym rozwojem Twojego biznesu

testowaniem po omacku tego, co podejrzysz
u konkurencji

coraz większą frustracją, bo nie widzisz efektów swojej pracy

niewypłacaniem sobie pieniędzy z biznesu, bo Twoja marka w końcu zacznie więcej zarabiać

Najczęściej zadawane pytania

W kursie znajdziesz zagadnienia i tematy, które same zgłaszałyście podczas mentoringów i konsultacji

Nie zostaniesz sama z materiałami; są spotkania na żywo, gdzie możesz zadać pytanie i poradzić się

Jestem 100% praktykiem; sama prowadziłam markę przez 5 lat; znajdziesz tutaj wiedzę praktyczną

Jest to sprzedażowy kurs tylko dla marek modowych; koniec z ogólnikową wiedzą nieprzystającą do branży odzieżowej!

Czym ten kurs różni się od innych na rynku?

To nie jest kolejny zwykły kurs, gdzie nie będziesz wiedziała, jak dana wiedza ma się do Twojego biznesu modowego.

Zrozumieniem, co naprawdę motywuje klienta do zakupu i jak to wykorzystać w sprzedaży

Dokładnym portretem klienta, ktory ułatwi Ci pisania postów, opisów i reklam

Wiedzą, jak tworzyć treści wizualne, które podbijają wartość postrzeganą produktu

Umiejętnością pisania opisów, które angażują i budują emocjonalną więź z marką

Świadomością, jakie przekonania blokują Twoją sprzedaż i jak je możesz przepracować

Strategią wyróżnienia się na tle konkurencji nawet przy małym budżecie

Przywitaj się z:

Pożegnaj się z:

"Kurs pomógł nam zmienić strategię komunikacji, co przełożyło się na wzrost sprzedaży oraz większe zaangażowanie na Instagramie."

Wyjdziesz z tego kursu z:

dla marki premium sprzedających

za granicę

dla marek oferujących buty
i torebki

dla marek dziecięcych

dla butików stacjonarnych, które prowadzą sprzedaż online

dla osób, które dopiero planują założenie marki modowej

dla marek sprzedających ubrania z upcyclingu

dla marek biżuteryjnych
i z dodatkami

dla marek z odzieżą damską i męską

Jestem z wykształceniem coachką i psycholożką, a przez 5 lat swojej firmy wydałam kilkadziesiąt tysięcy na kursy biznesowe i mentoringi

Doświadczyłam większości problemów, z którymi Ty możesz się stykać, prowadząc markę modową i wiem, jak ich uniknąć

Odbyłam niezliczone rozmowy i spotkania mentoringowe z właścicielami marek modowych, gdzie prosiliście o pomoc w zwiększeniu sprzedaży

Bez jasnego planu, przemyślanej komunikacji i zrozumienia swojej grupy docelowej Twoja marka nadal będzie działać na oślep, licząc na szczęście, przypadkowe zasięgi albo "idealne zdjęcie".

 

Ten kurs daje Ci konkrety, bez których nie ruszysz z miejsca: strategię sprzedaży, profil klientki i sposób, w jaki masz do niej mówić tak, żeby kupowała, a nie tylko oglądała.

 

Zamiast frustrować się kolejnym brakiem efektów, uporządkuj działania i w końcu zacznij działać z głową.

 

Czekanie nic nie zmieni. To jest moment, żeby zacząć sprzedawać świadomie!

Mam 5-letnie doświadczenie w rozkręcaniu sprzedaży w własnej marce modowej od zera i dojściu do miliona obrotu rocznie

Zobacz, co o kursie mówi Julia Rzeszutek

Jeśli weźmiesz aktywnie udział w kursie, robiąc wszystkie ćwiczenia, wdrażając je w swój biznes

MODUŁ 6 'KOMUNIKACJA WIZUALNA - ESENCJA BRANŻY MODOWEJ'

 

Poznasz zasady tworzenia contentu wizualnego, który przyciągnie dokładnie Twoją grupą docelową. Koniec z przypadkowymi zdjęciami i chaotycznym feedem. Dowiesz się, jak stworzyć domowe studio, w którym będziesz mogła robić rolki
i live'y. Poznasz zasady budowania spójnej identyfikacji wizualnej, która przyciąga uwagę i budzi zaufanie.

 

→ dokładna rozpiska modułu tutaj ←

MODUŁ 6 

'KOMUNIKACJA WIZUALNA - ESENCJA BRANŻY FASHION'

1 godzina 6 minut

 

  1. Czym jest komunikacja wizualna?

  2. Elementy identyfikacji wizualnej

  3. Grupa docelowa, a komunikacja wizualna

  4. Rodzaje contentu wizualnego
    i ich funkcje

MODUŁ 5

'STORYTELLING - PO CO MÓWIĆ O UBRANIU?'

1 godzina 2 minuty

 

  1. Po co zajmować się tekstem w marce modowej?

  2. Język marki

  3. Storytelling

  4. Jak opisać produkt na stronie?

MODUŁ 4 

'GRUPA DOCELOWA'

1 godzina 1 minuta

 

  1. Do kogo mówimy?
    Komu sprzedajemy?

  2. Jak stworzyć grupę docelową?

  3. Kim jest persona zakupowa?

  4. Jak badać grupę docelową?

MODUŁ 3

'BEZ CZEGO NIE RUSZYSZ ZE SPRZEDAŻĄ?'

1 godzina 15 minut

 

  1. Po co marce strategia?

  2. Misja i wizja marki

  3. Jak przełożyć misję na plan           i strategię?

  4. Analiza konkurencji + narzędzia

  5. Narzędzia do analizy konkurencji

MODUŁ 2

'PSYCHOLOGIA

KLIENTA I SPRZEDAŻY'

2 godziny 6 minut

 

  1. O co chodzi w trickach sprzedażowych?

  2. Role emocji w podejmowaniu decyzji

  3. Neurony lustrzane, czyli dlaczego człowiek jest tak ważny?

  4. Co motywuje klienta do zakupu?

  5. Dwa systemy myślenia

  6. Techniki wpływu społecznego

MODUŁ 1 
'OSOBISTE WYZWANIA ZWIĄZANE ZE SPRZEDAŻĄ'

1 godzina 15 minut

 

  1. Co mają wspólnego przekonania i sprzedaż?

  2. Czym są przekonania?

  3. Jak ukształtował się Twój stosunek do zarabiania i pieniędzy?

  4. Co nam utrudnia sprzedaż?

  5. Jak pracować z przekonaniami?

MODUŁ 5 'STORYTELLING - PO CO MÓWIĆ O UBRANIU?'

 

Przestaniesz pisać suche opisy typu "wysokiej jakości sukienka bawełniana w kolorze czarnym". Dowiesz się, jak tworzyć angażujące historie o swoich produktach i marce, które budują emocjonalną więź z klientem. Nauczysz się wykorzystywać storytelling do zwiększania sprzedaży i budowania rozpoznawalności marki.

 

→ dokładna rozpiska modułu tutaj ←

MODUŁ 4 'DO KOGO MÓWIMY, KOMU SPRZEDAJEMY?'

 

Stworzysz szczegółowy portret swojego idealnego klienta i zrozumiesz, co naprawdę motywuje go do zakupów. Nauczysz się badać potrzeby swojej grupy docelowej i wykorzystywać tę wiedzę w komunikacji. Zobaczysz, jak budować zaangażowaną społeczność wokół swojej marki i tworzyć treści, które faktycznie trafiają do Twojej grupy odbiorców.

 

→ dokładna rozpiska modułu tutaj ←

MODUŁ 3 'BEZ CZEGO NIE RUSZYSZ ZE SPRZEDAŻĄ?'

 

Nauczysz się tworzyć spójną strategię marki i analizować działania konkurencji. Opracujesz plan rozwoju, uwzględniający kluczowe wskaźniki efektywności. Zdobędziesz narzędzia do monitorowania rynku i dowiesz się, jak wyróżnić się na tle innych marek odzieżowych i dlaczego klient ma wybrać akurat Twoje ubrania,
a nie projekty konkurencji.

 

→ dokładna rozpiska modułu tutaj ←

MODUŁ 2 'JAK DZIAŁA PSYCHIKA KLIENTA?'

 

Poznasz prawdziwe powody, dla których klienci kupują ubrania premium (spoiler: to nie jest tylko "wysoka jakość"). Zrozumiesz, jak przebiega proces decyzyjny
i jakie działania możesz podjąć, aby skutecznie prowadzić klienta do zakupu. To pozwoli Ci budować głębsze relacje z klientami i tworzyć przekaz, który faktycznie do nich przemawia.

 

→ dokładna rozpiska modułu tutaj ←

MODUŁ 1 'OSOBISTE WYZWANIA ZWIĄZANE ZE SPRZEDAŻĄ'

 

Odkryjesz i przepracujesz swoje wewnętrzne blokady związane ze sprzedażą i zarabianiem. Poznasz narzędzia, które pozwolą Ci sprzedawać z większym komfortem i naturalnością. Dzięki temu, zyskasz większą pewność siebie w prezentowaniu swojej oferty, co przełoży się na autentyczną komunikację i zwiększone zaufanie klientów do Twojej marki.

 

→ dokładna rozpiska modułu tutaj ←

NIE

TAK

Już wiesz, że sama jakość się nie obroni i jesteś gotowa poświęcić więcej swojej uwagi sprzedaży?

NIE

TAK

Potrzebujesz wskazówek, jak prezentować produkt, aby skłonić klienta do zakupu?

NIE

TAK

Czujesz, że Twoja marka ma potencjał i że możesz wycisnąć więcej ze sprzedaży?

NIE

TAK

Twoje działania sprzedażowe są chaotyczne i robione z doskoku,
a Ty tęsknisz za planem?

NIE

TAK

Twoje produkty dostają masę komplementów, ale nikt ich ostatecznie nie kupuje?

NIE

TAK

Kochasz wymyślać produkty, ale sprzedawanie ich jest dla Ciebie trudne i nieprzyjemne?

Cała wiedza, którą tutaj znajdziesz, jest podparta przykładami polskich marek, które wybiły się na naszym rynku. Dzięki temu zobaczysz, jak każdy element działań sprzedażowych, który będziesz przerabiać w kursie, jest realizowany w rzeczywistości przez inne biznesy modowe.

W kursie znajdziesz

przykłady elementów strategii polskich marek modowych

Dlaczego stworzyłam 'Zwiększ sprzedaż'?

Dla kogo jest to kurs?

Sprawdź, czego się nauczysz w kursie

Bez tych podstaw sprzedaż wciąż będzie przypadkiem. Czas to zmienić.

A teraz odpowiedz sobie na te pytania...

Zwiększ sprzedaż
- STARTER PACK

kurs dla marek modowych

Dość czekania, aż klienci sami się pojawią! Czas przejąć stery!

 

Ten Starter Pack to Twój pierwszy krok do sprzedaży, która kręci i Ciebie, i Twoich klientów.

DOŁĄCZAM DO KURSU!

🚀 Specjalna oferta kończy się za:

Spis lekcji w kursie 'Zwiększ sprzedaż w Twojej marce modowej'

DOŁĄCZAM TERAZ!

Możliwość dołączenia do kursu kończy się za:

Najniższa cena

w tym roku kończy się za:

Najniższa cena

w tym roku kończy się za: